7/31/2008

被人看穿喇


K,
这个COM,看穿了小女子,哈哈,恋痕癖。不错。
昨晚线上,其人问俺深更半夜不睡在做乜?小女子回曰:东看看西摸摸,信呀、電郵呀、書呀、簿呀的,同自己念下旧情啦:)))


嘩,妳這人有股戀痕僻,肯定又是信呀、電郵呀、書呀、簿呀,什麼都收藏,放滿了一屋子的那種人,好大鑊,搵妳呢類人編野最岩,(關關:不知这是不是可成为广告吖)哈哈,文友妳好可愛呢,…………

這種習慣有點像瘟疫,我告訴妳,有個大天才十年前 send email 給小妹說掛著我,但 send 完就去了留學,沒音訊了,最近 Facebook 撞返,我 poke 佢,佢 add 我,我 send message 比佢,唔見佢覆,唔知佢係咪無睇,email 佢,特登將十年前既 email 找返出來再 reply,我以為,睇返以前自己寫 D 野,都會念下舊情啦,點知佢都係無覆,原來,收藏的最大意義,係明白自己點解放唔底,因為其實除左自己,其他人不會明白那些書書簿簿曾經發生過什麼故事