7/30/2008

COM快魚吃慢魚

k,
這是在機場麥當勞線上遇到的COM,guanguanjvjiu blog的“一號FAN”,一個忽然闖入的野蠻家伙:))
COM的新式“文加白”,叫小女子暈乎乎的。
留在這了,如何改版,明天請小技術研究吧。


com: 仲有呀關關,妳可唔可以 enable permalink?妳而家個 blog 無得 link 返轉頭,想 send 比人好煩,要 search 左再 copy 先 send 到,有相仲煩......
於 星期六 上午 8:35 寄發
我: Dear com,谢谢你对这Blog的用心啊。我是技术盲啊,问问小技术看。我是通过无界浏览进入自己的BOLG , 返轉頭没问题的。如转发,可以先点文章LIST,就看到
妳而家無得 backlink 架
而家妳 right click 個 title 無得 save link location 架
你要去 setting --> basic --> enable back link --> yes
我: 回来改进,多谢啦
com: 妳而家係妳 post 陣時再入
http address 先有得 link 唔係就無
我: 哇,你录入速度好快
com: 好啦咁妳去書展啦
大佬我打左好多年喇
我: 88 )