8/02/2008

八十年代出身之九0年代


K,
昨日午間,線上遇到COM(唔係真名,小女子也不愿透露佢真名:)),恰好小女子我校對書稿到嘔,就開聊。佢好像要開講故仔喇:))
剛剛好在選照片,就用照片講小女子的故事好了。
這是1992年8月,小女子從海南特區報調入中新社海南分社的第一張照片。那時,距離南大畢業四年,離開昆劇院兩年,那一年,還在戀愛中@#$%
照片中,左四是總社主管人事副社長馬善春,我們都叫他老馬;左五是當時的社長林華,就是林社長“識得”小女子,把小女子從地方報館拉拔出來的,今年春天一場大雪后,他在京城的老人院里過身了;左一是之后的社長莫成雄,一位海南籍的兄長,海南未建省他就駐站了,如今在南美的委內瑞拉辦華文報,我們總說他掉進美女國了;左二是姐妹陶社蘭,一位為了愛人奔向大海的女子,文筆好極了,現在總社政文部,和三軍都熟捻;左六就是現在還日日和小女子混的輝哥,我們叫他“大灰狼”,或者“老革命”,咋叫都應承你;左七是帥同事顧時宏,現在的泰國分社社長。

××××××
我: 嗨
com: hey 文友!
妳典呀!
我今晚講廣東話
我: 今天忙到暈啦

教我
在編書,活在舊時光。二十年
不是我一個人的。
很分裂
com: 忙到暈廣東話係忙到嘔
暈嘔都差不多啦
我: 吖,嘔。
com: 編書,都幾痛苦,希望係妳中意既,唔係更痛苦
我睇我自己本書睇左百幾次都有,睇到憎,非常痛苦
我: 我就中意舊時光:))有病。
com: 妳話二十年係二十年代?
我: 你的書名是乜
不是吖,八八年到而今
我: 我看了二十年乘以十二本的文稿,每天一冊,二十個三百六十五天。
com: 我仲鬥緊自己個電台個 blog,唔知典解唔係好想寫,其實好多野寫,但係可能自己已經預設左一個好乞人憎既觀眾,唔想寫比佢地班友睇,嘻
我: 最喜歡一九八八年,兩岸風云變幻,讓人很期待
com: holy shit,妳好大鑊
希望係好作家,唔係真係睬佢都傻,大佬,咁辛苦
好多人果時移民
我讀緊中一
我諗妳無理我答妳,妳問我書名,書名係:@#¥%
於 星期五 下午 3:26 寄發
com: 妳係咪編歷史書?我搞緊個訪談 series,講舊八九十年代香港
於 星期五 下午 3:28 寄發
我: 不是,是新聞選集,
啊呀,那時的香港也讓人困擾吧
com: 唔係呀都幾正架,未識死住,講下去邊度泡啦,去買野啦咁,好懷念
我: 我認識不少人,做完移民監,后來又會流喇

com: 係呀希望我唔會係另一個
我: 聽說那時有幾奢華。我寫美食專欄時,聽到許多大廚懷念那時的正
你的博客?
於 星期五 下午 3:34 寄發
com: 唔係
公司起左個新網,人人要寫 blog 出相,都唔知寫乜 Q,我
我都抄左自己 D 筆記上去,但係老揸形,要我地寫多 D ,post 相,黐孖筋
老細揸形
於 星期五 下午 3:37 寄發
com: 八十年代好好境架,我小學果時都買得起六百幾蚊對 boots 喇我記得
後尾無晒羅,金融風暴
同八萬五
跟住九七,死得好慘
於 星期五 下午 3:39 寄發
我: 好像越來越迷失哦。H.K.
於 星期五 下午 3:42 寄發
com: 不嬲都係死撐住架啦,得果幾條友玩晒
我: 我班朋友話俾我聽,我就說他們係遺老遺少,好像民初的八旗子弟。命不好,生在改朝換代
喇。
com: 妳唔係男人,唔係基,唔謊有咩好食
完全正確
我呢 d 叫忘國奴
我: 對不起,惹你傷心了:((
於 星期五 下午 3:47 寄發
com: 畫漫畫果個
佢話
我個人消極,唔信果 D 什麼書展呀,閱讀呀,文化呀咁
com: 根本 D 人有 D 仲衰過我呀婆唔識字
於 星期五 下午 3:51 寄發
我: 我更可憐,回來后許多喜歡的書都看不到。書展,一是去買書;二是會友,相互取取暖;三是聽聽講座,可能沒講乜,但是在國內也聽不到。
於 星期五 下午 3:53 寄發
com: 放棄啦,年代唔同左,上網係答案
我: 這兩天寫寫我的書展紀行,你會知道"內心的折磨"是什么了。一個關口,擋住了心的自由,還有人的真誠,對自己。
是啊,可是你的書#¥%網上無答案
com: 其實好多文人講野都詞不達意,講座都係朝聖多過收料,
有 D 作者真係唉,請左佢不如唔請,識寫野唔代表識講野大佬
於 星期五 下午 3:57 寄發
com: 啊,妳寫啦,我會睇妳關口架喇關小姐
於 星期五 下午 3:58 寄發
我: 早點休息吧。
我要和照片去搏斗喇