8/13/2008

與COM夜煲

拿拿拿文友可愛,明醒妳架,一定要開黎睇,妳識唔識開呀?click 落個收聽隔離度就聽到朱天文......
http://www.rthk.org.hk/rthk/radio5/bookreview/20080809.html
com: 文友,係海南有咩撈?教半日英文夠唔夠生活?
於 星期二 下午 11:09 寄發
我: 哈,這里的人閑散得很,不知怎么好像每個人都活得蠻滋潤。少見人去進修啊,補習,很世外桃源的。
於 星期二 下午 11:09 寄發
我: 今天看文章寫,哈佛的校長吁學生《慢下來》,哈哈,這里,
老大在催著人們《快起來》:))
com: 噢,咁即係無野撈播,教英文去邊度住可以做最短時候工作又夠生活呢?
於 星期二 下午 11:14 寄發
com: 滿足咪慢下來,唔滿足咪快下來羅,中國人好夠彈性
於 星期二 下午 11:16 寄發
我: 酒店公關啦,那些酒店集團最缺少洋文文案策劃人啦
com: 妳收到朱天文書展黎段錄音果集開卷樂嘛?講國語架,我聽到五成度乍,哈金仲衰,聽唔夠三四成,聽唔明
嘩酒店要做好長時間架播,咪無時間寫野
我: 朱天文么,不就是將“拆生命的房子”,“蓋文學的房子”。
於 星期二 下午 11:20 寄發
com: 我係呢邊日做八粒鐘,其實唔係好長時間,仲可以成日蛇王
上網睇書,不過加埋搵料,做電台節目,讀法文,就無咩時間剩用黎寫野喇,一日訓六個半鐘都係無時間
佢拆得起得好過癮嘛
於 星期二 下午 11:22 寄發
com: 咦乜龍應台而家係我學校度
教咩?知唔知邊個系?
於 星期二 下午 11:27 寄發
我: 新聞與傳媒研究中心
我2006年成了她的學生
com: 下妳入左Kong U?
我: 她的課很訓練思維的
一個課程而已啦,傳媒素質課
程。
很喜歡你的母校,特別是MAIN BULDING
com: 係羅,我就係想話,新聞與傳媒研究中心好似唔係 department 黎架,佢應該無教 degree D course
我: 陳婉瑩主持那個中心,國內出
來的錢剛也在那里。我喜歡
課程上結識了一批不錯的文化人
於 星期二 下午 11:32 寄發
com: Main Building 就係小妹流連左五年既地方,好多人生既轉捩點都係係係果度發生,我個 department 係二樓角落位,我係
各位老師既 office 都磨左好多個下晝……,好懷念!
錢剛都有教書?
錢剛我都小學已經要讀,香港學生對佢好熟悉
於 星期二 下午 11:36 寄發
我: 哈,剛和mayboy說,我好喜歡互聯網。著我這兒,世界真的是平的。不然,郁悶死了。
於 星期二 下午 11:40 寄發
我: 人家回,呵呵,世界是“扁”的(我們這里一冒充斯文者如是說過:)
於 星期二 下午 11:41 寄發
我: 錢剛老師,是我很欽佩的新聞人和知識分子。有骨頭,有立場,有方法。
com: 妳話啦!講到悶,妳唔及我呀!我呢邊仲死得快呀!好彩我成日上網收料乍
我: 今年5.12汶川地震當天,我們一起在北京臥佛寺,參加財經雜誌和北大中國經濟研究中心的一個聚會。
於 星期二 下午 11:44 寄發
我: 他對汶川地震的第一個反應是,還好,這是個不是很冷,不是很熱季節的地震,也不是在深夜震,如果動作快,可以多救出些人,少凍死熱死些人。
次日回港,前首先提出了黃金72小時。
真是很寶貴的提示,是吧。
com: 反應快!有經驗!
我: 之后,他有撰文寫,請政府對災民情緒要忍耐。比余秋雨,不知道良知多少倍。
於 星期二 下午 11:47 寄發
我: 過了七十二小時,他再寫:有些人可能在震塌的房屋里,有生存空間,有食物,能堅持得更久,救人不能放棄。
再次提醒了救助人員。
com: 真正對人既關懷,余秋雨食古不化,可以食老本退休,佢果套已經唔 work!
我: 下周我去,會聯絡錢剛。因為,想在云南踏訪西南聯大的一些舊址,想起了他的《留美幼童》一書,想請教些方法。
com: 我記得佢係唐山大地震都係讚揚救好耐都唔放棄既工作人員!我好喜歡果本書!
我: 17日至21日,我會在港。為海南張羅些事情。九月一日,就轉入修正狀態了。
於 星期二 下午 11:51 寄發
我: 是啊,人的價值觀一致,才能走到一起。港大,龍的課程,給了我這樣的機會。好懷念的。
於 星期二 下午 11:52 寄發
我: 你的節目,那天我錯過了時段。網上可以晚些時候再收聽到么。如港臺的節目一樣?
於 星期二 下午 11:53 寄發
com: 無得重溫,我唔係台柱,下個星期播奧運要停一星期,再下星期訪問利志達,連住袁志聰,跟住米酒雞梁東'
台柱好似洪朝豐果 D 先有得重溫
我: 你的訪問好像蠻好玩啊,下次我記得準時收聽:))
com: 我已經排左好多本書想講,但係我好恨搵多幾個香港前輩做多幾個星期訪問先再評書
我: 是周二11AM
於 星期二 下午 11:58 寄發
com: 係下下星期,八月廿幾日果個星期二
妳份工仲正啦,咁多野玩,我係度就快發臭
於 星期三 上午 12:00 寄發
我: 龍應臺這本《目送》,在港、臺出版,都蠻感人。你看今天我貼了亞洲周刊的子文文章?子文是我南京大學的師弟,原來在南方周末主持文化版,06年去了亞洲周刊,我同他講,香港其實是兩岸三地文化圈聚會最活躍的地方,他去了,好喜歡,可是我的任期滿了,就出來了。
於 星期三 上午 12:02 寄發
我: 也不是啊,各有煩惱吧。我這次是告假出來的。因為覺得,無趣的新聞寫不下去了。
想調整一下。
於 星期三 上午 12:04 寄發
com: 妳今次落香港係收尾?
我: 今天,要早點休息了。明天,MAYBOY要帶著肥仔先飛云南去了。一早。今天,家里亂如貨場呢:))
也不算啦。
com: 我都係睇左妳貼馬家輝篇講香港位置既文先開始搞呢個訪談 series
我: 不過,會約了知心的朋友傾下。
咁,馬先生有貢獻了:))
於 星期三 上午 12:07 寄發
我: 他和文道,思維又快又準,我在港時總是讀他們的時評,對認識那個地方好有用。可惜,香港這樣熱心本地事務的才子太少了:(
com: 有睇你貼目送,好同意作者,同埋,雖然龍都一把年紀,其實係睇到佢自己都進步緊,可能被李敖鬧一鬧,變得更成熟,更關於人民,國家,建制,無咁純個人化
於 星期三 上午 12:09 寄發
com: 我好恨請佢地上我節目同呢邊 D 聽眾切磋下呀
唔講喇咁,妳收拾好,休息下啦
於 星期三 上午 12:11 寄發
com: 同志大家努力!哈哈!
於 星期三 上午 12:13 寄發