12/14/2008

A and her Nancy



Dear 東東,

妳就好啦,有得調整,無得 chat 好唔方便喎,妳幾時整返好呀?

^&&***&

無咩心機寫評論喇呢幾日,奧巴馬好多內閣都係克林頓舊人,出年最少應該唔會衰得咁快既,但係而家好多人無野做,已經燒到埋身,人心惶惶,我都好擔心

妳閉關既生活真令人羨慕,不過我暫時都仲過得幾開心,我住果度好有人情味,過左一個好愉快既感恩節

妳老豆就識講囉,只要唔打仗,衰在我地仲打緊呢,五千億打伊拉克呀大佬,唔係都唔使搞到咁啦,唉,呢啲報應黎,食幾多著幾多整定,我淨係最唔捨得要我呀
Nancy 捱窮,佢上年開始病以黎,照呢樣照果樣,又手術又留醫,睇親醫生都千千聲,佢如果再唔掂,我都唔知點好,又唔想放棄,但係打針死呢,個魂魄就唔知去左邊架喇,佢今世受咁多皮肉之苦,佢如果可以捱到最後一口氣,來生會好啲架喇,佢唔舒服陣時,我夜晚攬住佢訓,佢係咁係度呻吟,令我第二日打坐觀想時突然眼前就見到人生痛苦,係咁流眼淚喇,但係仲打緊坐架噃,唔係真係喊架噃,果種滋味,真係非常奇怪,永遠唔會忘記

原來胡蘭成係自來犬?哎呀真係好乖呀,咁佢女友而家住係邊呀?喺妳其他鄰居度?妳知道,佢呢啲狗係出面捱過苦,而家有一口安樂茶飯食,有人愛錫,性情都會變得溫馴好多,易養啲,妳真係有福氣
比兩張 Nancy 相妳睇,我搵工,佢就攝入張凳彼面,兩晚之前,我拍架車去遠少少,慳返幾十蚊一個月,諗住挽埋啲餸菜返屋企,兩隻手都揸住嘢,再拉佢,點知佢走來走去,我一唔覺意,踏親佢隻腳仔喇,今朝佢自己扯左啲
bandage 去,又好似無事,好返喇

妳小心飲食,唔好咁為食喇,身體緊要呀大編輯!

A. 在 L.A.